"מינוי שאול מרידור לאחראי על יישום מתווה הגז – שחיתות המתאימה למדינות נחשלות"

    צבי הדס No Comments on "מינוי שאול מרידור לאחראי על יישום מתווה הגז – שחיתות המתאימה למדינות נחשלות"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכרזתו של שר האנרגיה על הרכב הצוות שיפקח על ביצוע מתווה הגז היא צעד נוסף בהדרדרות החמורה של המנהל התקין שמובילה ממשלת ישראל בטיפולה במשאב הטבע הלאומי שלנו, טוענים במטה מאבק הגז.

     לדבריהם "לא רק שאין בצוות נציגות של הרשות להגבלים עסקיים ורשות החשמל (המפורקת) שאמונים על שמירת האינטרסים של אזרחי ישראל, כראש הצוות מינה השר שטייניץ את מנכ״ל משרדו, שאול מרידור, שמצוי בניגוד עניינים חריף".

     אחיו של שאול מרידור, מתן מרידור, הוא מומחה להגבלים עסקיים ושותף במשרד עו״ד אגמון המטפל בענייניהן של נובל אנרג׳י ודלק קידוחים. משרד עו״ד אגמון הוא אחד המעורבים המרכזיים בנושא מונופול הגז בשנים האחרונות.

     "מצב שבו אח אחד הוא עו״ד של יצחק תשובה ונובל אנרג'י ואח שני הוא הפקיד הממשלתי הממונה על פיקוח על עסקי יצחק תשובה הוא בלתי מתקבל על הדעת במדינה מתוקנת.

    כך נראית השחיתות הציבורית במדינת ישראל, המחקה בשנים האחרונות התנהלות מושחתת ממדינות נחשלות.

     שוב מוכיחים הפוליטיקאים שהביאו לעולם את "מתווה הגז" שהם מזלזלים בציבור. שוב מוכיחה ממשלת המתווה שאין גבול שלא תחצה על מנת להבטיח את האינטרסים של מונופול הגז על חשבון האינטרסים של האזרחים.

     זהו צעד נוסף, ורחוק מלהיות אחרון, בריסוק האיזונים והבלמים של החברה הישראלית, מול כוח יתר של פוליטיקאים ובעלי ההון" נאמר בהודעה הזועמת.

    תגובת משרד התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים:

    טענות מטה המאבק מופרכות, הסדר ניגוד העניינים שנחתם עם מנכ"ל המשרד מסדיר מפורשות את עמידתו בראש צוות יישום המתווה. לאחר החתימה על המתווה מתחילה העבודה המקצועית של המשרד, שמטרתו להביא למשק גז טבעי יעיל ותחרותי. מנכ"ל המשרד יוביל את הפעילויות השונות כדי לפתוח את הים לחיפושי מאגרים נוספים ולהביא לחיבור תגליות נוספות לחוף. הצוות, שהרכבו נקבע זה מכבר בהחלטת המשלה בנושא, יקדם נושאים אלה ובמקרה הצורך יזמן נציגי ממשלה מגופים נוספים בהתאם למומחיותם ולתפקידם המקצועי הרלוונטי לנושא.



    0 תגובות